Umíte koučovat své podřízené?

30.09.2012 09:29

Potkala jsem nedávno svého bývalého kolegu z firmy, kde jsem kdysi pracovala. „Tak už vím, o čem je to tvoje koučování“, hlásil mi. „Měli jsme ve firmě jednodenní kurz koučování, tak se teď snažím svoje lidi koučovat“. „To je výborné“, odpověděla jsem mu, „a jak to děláš?“ „Už lidem neříkám, jak mají něco správně udělat. Prostě je k tomu dokoučuju.“ „Dokoučuju?“, podivila jsem se nad tím výrazem. „No jasně, ptám se jich tak dlouho, dokud nepřijdou na tu správnou odpověď“. „A jaká odpověď je správná?“ „No přece ta, kterou chci slyšet!“ Polilo mě horko. Tento manažer zřejmě podstatu koučování příliš nepochopil.

Také se snažíte používat koučování při vedení svých lidí? V tomto čísle newsletteru "Cesta k úspěchu" se mimo jiné dozvíte:

  • v čem spočívá podstat koučovacího stylu vedení,
  • jakých chyb se manažeři ve snaze koučovat často dopouštějí,
  • jaký je rozdíl mezi koučováním a manipulací.

Přeji vám příjemné počtení a mnoho úspěchů v říjnu 2012!

Zpět