Test - Umíte se ovládat?

30.06.2010 12:54

Jak jste na tom se svojí schopností sebeovládání?

 

 

U každého výroku odpovězte ano nebo ne.

ANO

NE

1.

Bývám často netrpělivý/á. 

 

 

2.

Když mě něco rozčílí, jen těžko ovládám svou zlost. 

 

 

3.

Nerad/a v sobě dusím své pocity. 

 

 

4.

Vždy dávám lidem najevo, co si o nich myslím. 

 

 

5.

V rozhovoru mám rád/a poslední slovo. 

 

 

6.

Rozčilují mě některé vlastnosti druhých lidí. 

 

 

7.

Nesnáším, když musím na někoho nebo na něco čekat. 

 

 

8.

Často někomu řeknu něco, co mě později mrzí. 

 

 

9.

Když se dostanu do dopravní zácpy, jsem vzteklý/á, rozčiluji se a nadávám.

 

 

10.

Když po něčem toužím, koupím si to hned, i kdybych se měl/a zadlužit.

 

 

Převaha odpovědí NE: Máte své emoce pod kontrolou, jejich ovládání vám nečiní problémy.

Převaha odpovědí ANO: Sebeovládání nepatří k vašim silným stránkám. Zkuste více krotit své emoce. Když vás něco naštve, nereagujte hned, raději počítejte v duchu do deseti.

 

Zdroj: Wood, R., Tolley, H.: Testy emoční inteligence

Zpět