Test - Jste optimisté?

30.04.2011 16:34

U každé položky vyjádřete míru svého souhlasu na 5-bodové stupnici:

1 – naprosto souhlasím

2 – částečně souhlasím

3 – někdy ano, někdy ne

4 – částečně nesouhlasím

5 – naprosto nesouhlasím

Sebehodnocení

1

2

3

4

5

1. Věřím, že mi budoucnost přinese mnoho nových příležitostí a radosti.

 

 

 

 

 

2. Myslím si, že jsem šťastnější, než většina lidí v mém okolí.

 

 

 

 

 

3. Jsem spokojený/á s tím, jak se můj život vyvíjí.

 

 

 

 

 

4.Každý nový den začínám s pozitivním přístupem a svěží myslí.

 

 

 

 

 

5. Mám rád/a svojí práci, ale věřím, že bych dokázal/a dělat i něco jiného.

 

 

 

 

 

6. Nevracím se ke svým minulým rozhodnutím a netrápím se jimi.

 

 

 

 

 

7. Když se něco pokazí, věřím, že se to zase brzy napraví.

 

 

 

 

 

8. Věřím, že dokážu dosáhnout všeho, co jsem si v životě předsevzal/a.

 

 

 

 

 

9. Beru život tak, jak přichází a nikdy neztrácím naději.

 

 

 

 

 

10. Věřím, že se věci dějí z určitého důvodu, a ne jako důsledek „smůly“ nebo „štěstí“.

 

 

 

 

 

11. Myslím si, že jsem člověk, který si s ničím nedělá zbytečné starosti.

 

 

 

 

 

12. Rád/a vyhledávám a využívám nové příležitosti.

 

 

 

 

 

13. Do nových věcí se vždy pouštím s pozitivním očekáváním a věřím, že uspěji.

 

 

 

 

 

14. Mým hlavním životním cílem je vést šťastný a spokojený život.

 

 

 

 

 

15. Jsem schopen/a zvládat všechny běžné problémy v práci i v životě.

 

 

 

 

 

16. Mám dobré přátele a dokážu si užívat jejich společnosti.

 

 

 

 

 

17. Když o něco usiluji, nevzdávám se snadno.

 

 

 

 

 

18. Nenechám se snadno rozčílit či rozrušit.

 

 

 

 

 

19. Nikdy neříkám nikdy.

 

 

 

 

 

20. Očekávám, že se mi v životě přihodí více dobrých věcí, než těch špatných.

 

 

 

 

 

Sečtěte hodnocení všech položek.

Počet bodů celkem: ......................................

0 - 49 bodů      Jste optimista, berete život pozitivně a očekáváte vždy to dobré.

50 – 90 bodů    Občas se vám nedaří dívat se na věci pozitivně. Zkuste se na vše dívat z té lepší stránky!

Nad 90 bodů    Návyk dívat se na věci spíše pesimisticky vám snižuje radost ze života. Pokuste se to změnit!.

Zpět