Test - Jakou máte vůli

28.01.2010 15:10

K tomu, abychom se něco nového naučili, potřebujeme hlavně motivaci, chuť pustit se do toho, jasný cíl a konkrétní akční plán. To, co nám ale umožní vytrvat a zabrání nám předčasně se vzdát, je naše vůle.

Otestujte se: Jakou máte vůli?

 

U každého výroku odpovězte ano nebo ne.

ANO

NE

1.

Když nějakou práci začnu, tak ji také dokončím. 

 

 

2.

Vstávám hned po zazvonění budíku. 

 

 

3.

Souhlasím se rčením, že překážky jsou od toho, aby se překonávaly.

 

 

4.

Umyji obvykle nádobí hned poté, co jsem ho našpinil/a. 

 

 

5.

Když přijdu domů s nákupem, ihned vše uklidím na své místo. 

 

 

6.

Chodím pravidelně na preventivní prohlídky k lékaři i k zubaři, i když mě zrovna nic nebolí.

 

 

7.

Vždy držím slovo a splním, co jsem slíbil/a. 

 

 

8.

Pokud jsem slíbil/a přátelům návštěvu, půjdu, i když se mi třeba zrovna nechce nebo je špatné počasí.

 

 

9.

Souhlasím se rčením „Člověk si musí umět poručit“. 

 

 

10.

V životě jsem dosud dosáhnul/a podstatě všeho, o co jsem usiloval/a.

 

 

Převaha odpovědí ANO: Máte silnou vůli a pro co se rozhodnete, to také uskutečníte.

Převaha odpovědí NE: Vůle nepatří k nejsilnějším stránkám vaší osobnosti. Raději berete život tak, jak přichází, než byste se k něčemu nutil/a. Vaše záměry a cíle díky tomu zůstávají někdy nenaplněné.

Zpět