Test - Hospodaříte efektivně s časem při své práci?
31.03.2010 13:00
|
U každého výroku odpovězte ano nebo ne. |
ANO |
NE |
1. |
Své cíle a úkoly si plánuji písemně a pravidelně je kontroluji. |
|
|
2. |
Čas plánuji realisticky, dokážu odhadnout, kolik času mi různé věci zaberou a ponechávám si dostatečnou časovou rezervu. |
|
|
3. |
Úkoly, které mohu, předám ostatním, abych se mohl/a věnovat podstatným a důležitým záležitostem. |
|
|
4. |
Rozlišuji a dodržuji členění svých cílů na krátkodobě, střednědobé a dlouhodobé. |
|
|
5. |
Dokáži vždy říci „ne“ každému, kdo mě vyrušuje od důležitého úkolu. |
|
|
6. |
Záležitosti k vyřízení třídím a vyřizuji podle jejich důležitosti. |
|
|
7. |
Pracovní dobu přizpůsobuji svým fyzickým předpokladům a kondici, svůj výkon zvyšuji vhodným zařazováním přestávek. |
|
|
8. |
Snažím se využít i zdánlivě ztracený čas, např. při cestách nebo při čekání. |
|
|
9. |
Mám ve svých věcech řád a systém, nemusím se zdržovat hledáním. |
|
|
10. |
Na konci každého pracovního dne si písemně naplánuji úkoly a aktivity na příští den. |
|
|
Převaha odpovědí ANO: Jste příkladem pro všechny, kdo stále naříkají na problémy s časem. Gratuluji!
Převaha odpovědí NE: Svůj čas neplánujete příliš efektivně, často o jeho využití rozhoduje spíš vaše okolí než vy. Zkuste si přečíst nějakou příručku o time managementu.
———
Zpět