Test - Budete úspěšní v roce 2010?

28.12.2009 11:18

Abyste mohli učinit tuto prognózu, nemusíte hledět do kříšťálové koule ani do kávové sedliny. Stačí, když nahlédnete do sebe sama. Do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky?

 

 

U každého výroku odpovězte ano nebo ne.

ANO

NE

1.

Vím, co chci dosáhnout v práci i v životě. 

 

 

2.

Mám mnoho plánů a jsem si jistý/á, že je dokážu zrealizovat. 

 

 

3.

Nebojím se budoucnosti, protože jsem si dosud se vším poradil/a. 

 

 

4.

Většinu věcí v životě jsem dokázal/a díky svým schopnostem a vlastnostem.

 

 

5.

Rád/a se pouštím do nových věcí, i když je tu možnost, že neuspěji.

 

 

6.

Věřím, že každý problém dokážu nějak vyřešit. 

 

 

7.

Ledacos se mi už v životě povedlo a mnohé se mi ještě povede. 

 

 

8.

Rád/a se pouštím do věcí, v nichž ostatní selhali. 

 

 

9.

Když se mnou někdo nesouhlasí, není to žádná tragédie. 

 

 

10.

Když mě někdo nemá rád, snesu to. Člověk se nemůže zavděčit všem.

 

 

Převaha odpovědí ANO: Vy budete v roce 2010 úspěšní, i kdybyste snad ani sami nechtěli :-) Věříte totiž sami v sebe a myslíte pozitivně.

Převaha odpovědí NE: Na první pohled to nevypadá ideálně, ale svůj úspěch máte jen a jen ve svých rukou! Kdo nebo co vám může pomoci, abyste více věřili sami sobě? Co takhle najít si v roce 2010 dobrého kouče?

Zpět