Koučovací okénko

31.05.2009 22:41

Otázky k ranní kávě a večerní sklence 

Při plánování vašeho času a nastavování priorit vám může pomoci, když si každý den ráno položíte tyto koučovací otázky:

  • Co dnes udělám pro dosažení svých krátkodobých cílů?
  • Co dnes udělám pro dosažení svých dlouhodobých cílů? Co mě k nim dnes alespoň o krůček přiblíží?
  • Co dnes udělám pro svoje tělo / zdraví?
  • Co dnes udělám pro svoji duši? Čím si dnes udělám radost?
  • Co dnes udělám pro druhé, pro svoje blízké? Komu dnes mohu udělat radost, něčím prospět?

A až budete večer bilancovat uplynulý den, můžete si opět položit několik otázek:

  • Jak jsem spokojený/á s průběhem dnešního dne? Co konkrétně se mi podařilo / nepodařilo? Co jsem dnes vytvořil/a a udělal/a?
  • Čím jsem dnes byl/a prospěšný/á svému okolí?
  • Koho jsem dnes potěšil/a a čím?
  • Kdo nebo co dnes potěšilo mě?
  • Co jsem se dnes naučil/a?
  • Jak jsem se dnes přiblížil/a ke svým cílům?
  • Co pozitivního bych ještě dnes mohl/a udělat?
Zpět