Jste dobrý vedoucí?

31.08.2012 15:45

Rozsáhlá studie, provedená ve více než 400 společností, ukázala, že nejlepší manažeři vytvořili pracoviště, na kterém zaměstnanci spontánně odpověděli „ANO“ na následující otázky:

 

  • Vím, co se ode mne v zaměstnání očekává?
  • Mám k dispozici materiál a vybavení, které potřebuji, abych mohl dobře vykonávat svou práci?
  • Mám v zaměstnání možnost dělat každý den to, co mi jde nejlíp?
  • Dostalo se mi v posledních sedmi dnech uznání nebo pochvaly za mou práci?
  • Zajímá se můj nadřízený o mne jako o člověka?
  • Podporuje v zaměstnání někdo můj rozvoj?
  • Jsou v mém zaměstnání brány v úvahu moje názory?
  • Mám pocit, že je moje práce důležitá?
  • Cítí moji spolupracovníci odpovědnost odvádět kvalitní práci?
  • Je na mém pracovišti dobrá atmosféra a mezilidské vztahy?
  • Mluvil se mnou v posledních šesti měsících někdo o mém pracovním vývoji?
  • Měl jsem ve svém zaměstnání v posledním roce možnost růst a učit se?

Jak by na tyto otázky odpověděli vaši podřízení?

Zpět