Jak umíte hodnotit?

31.10.2012 13:18

Periodické pracovní hodnocení bývá v některých firmách postrachem zaměstnanců i manažerů. Znám jen málo lidí, kteří by se těšili na to, že budou hodnoceni nebo že budou někoho hodnotit.

Přitom je pracovní hodnocení – je-li dobře provedeno – velmi silným a účinným motivačním nástrojem. Proč na něj mnozí manažeři rezignují a proč je v mnoha firmách pracovní hodnocení nepříjemnou formalitou? Často proto, že manažeři hodnotit neumějí, nikdo je to nenaučil a sami mají z hodnotících rozhovorů se svými nadřízenými spíše ten negativní příklad, jak se to dělat nemá.

Jak jste na tom vy se schopností hodnotit lidi a vést hodnotící rozhovor?

V tomto čísle newsletteru "Cesta k úspěchu" se mimo jiné dozvíte:

  • proč vlastně dělat pracovní hodnocení,
  • co by měl obsahovat hodnotící rozhovor,
  • jaké klíčové dovednosti jsou potřeba pro vedení hodnotícího rozhovoru,
  • jak se připravit na hodnocení,
  • několik doporučení a tipů pro správné vedení hodnotícího rozhovoru.

Přeji vám příjemné počtení a mnoho úspěchů v listopadu 2012!

Zpět