Jak umíte hodnotit?
31.10.2012 13:18Periodické pracovní hodnocení bývá v některých firmách postrachem zaměstnanců i manažerů. Znám jen málo lidí, kteří by se těšili na to, že budou hodnoceni nebo že budou někoho hodnotit.
Přitom je pracovní hodnocení – je-li dobře provedeno – velmi silným a účinným motivačním nástrojem. Proč na něj mnozí manažeři rezignují a proč je v mnoha firmách pracovní hodnocení nepříjemnou formalitou? Často proto, že manažeři hodnotit neumějí, nikdo je to nenaučil a sami mají z hodnotících rozhovorů se svými nadřízenými spíše ten negativní příklad, jak se to dělat nemá.
Jak jste na tom vy se schopností hodnotit lidi a vést hodnotící rozhovor?
V tomto čísle newsletteru "Cesta k úspěchu" se mimo jiné dozvíte:
- proč vlastně dělat pracovní hodnocení,
- co by měl obsahovat hodnotící rozhovor,
- jaké klíčové dovednosti jsou potřeba pro vedení hodnotícího rozhovoru,
- jak se připravit na hodnocení,
- několik doporučení a tipů pro správné vedení hodnotícího rozhovoru.
Přeji vám příjemné počtení a mnoho úspěchů v listopadu 2012!
———
Zpět